მეექვსე დღე -კიდევ ერთხელ განვიხილეთ შეფასების ფორმები . ავირციეთ ორი შეფასების ფორმა-1.თანატოლთა ურთიერთშეფასებისა ფორმა და 2.პრეზენტაციის
ჩეკლისტის ფორმა. პრეზენტაციის ჩეკლისტს გავუკეთეთ ადაპტირება და მოვარგეთ
ჩვენს მოსწავლის ნიმუშს. ჩეკლისტის მიხედვით შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო
ნაშრომი, რომელიც ავტვირთეთა ღრუბლებში და გავუზიარე ტრენერს. განვიხილეთ,
რა უნდა ჩაგვეწერა შეფასების მონახაზში , განვმარტეთ თითოეული მეთოდისა და
ინსტრუმენტის გამოყენების მიზანი . მივიღეთ დავალება.
No comments:
Post a Comment